Dag 11

Skriver om gårdagen nu på morgonen! Igår var jag inne och skrev på papper för mitt nya jobb! Ska bli en ny härlig upplevelse att börja med! Hoppas jag trivs och att dom trivs med mig! Börjar på måndag kl 9! Så det har verkligen varit snabba ryck!! Har nog inte ens fattat det själv, verkligen galet!

Det blev ingen träning igår, för jag har lyckats bli lite smått kanonförkyld... igen! Vilket jag dessvärre är idag också, blir nog att tvinga mig igenom en morgonpromenad nu ändå, dock så får vi se vad som händer med träningspasset! Hoppas jag får lite mer ork och mindre feber mot eftermiddagen. Plus visdomstanden som är elak! Den är jobbig... Så tråkigt när man har ont/är sjuk och inte kan träna pga det. Hoppas förkylningen går över lika snabbt som den kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0