Dag 14

Idag har det gått två veckor av mitt år! Vilket är tokigt, det går så fort... Jag har hur som helst haft en fantastiskt mysig middag i min lägenhet med familjen! Underbart att ha annat att sysselsätta sig med istället för att stå och trampa runt och vänta på morgondagen... Är verkligen nervös!

Imorgon börjar det nya livet verkligen på riktigt, det är nytt jobb, nya vanor och nya kvarter! Tur att jag har min underbara familj och pojkvän som stödjer mig i vått och torrt! Och min kisse såklart, som jag saknar något vansinnigt mycket, likaså de andra.. Det är nog det som kommer kännas jobbigast av allt!

Blir att testa min nya morgonpromenad-sträcka som jag räknat ut med hjälp av eniro! Får se hur bra det känns, ska vara rätt räknat! Nu mer längtar jag till morgonpromenaden! Vilket jag nog aldrig skulle gjort för ett par år sedan! När det gäller vikten denna vecka så har jag dessvärre inga större förhoppningar, det känns som jag är väldigt trögstartad! Men imorgon lär det bli helt annat, det väntar en effektiv framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0