Dag 28

Nu har det verkligen inte blivit mycket uppdateringar runt jul här!
Men har istället njutit av en fantastisk julhelg, gör fortfarande (!), och försöker krya på mig bäst jag kan!
I onsdags vägde jag mig ju, och det gick väl sådär, men får vara nöjd ändå! Blir ju lite mer julmat nu under julafton och runt, men håller ändå portionerna nere på en ganska lagom nivå! Det är ganska svårt, men ändå inte förfärligt.
Godiset har inte blivit jättemycket av! Skinkmackor däremot...

Fick jätteroliga saker i julklapp! Bland annat en pulsmätare med kcal-räkning!! Woho!
Superkul det ska bli att börja testa runt! Och så jättemysigt vi har haft det, med min älskling med på julafton är ju en av de bästa julklapparna någonsin! Plus det fina halsbandet jag fick.. och örhängena...

Denna veckans träning såg dock inget bra ut, därav kommer nog några extra kilon här i mellandagarna! Men det tar jag igen! Ser fram emot att bli frisk och kunna börja träna igen!! Det nya året ska bli fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0