Dag 30

Idag har det gått ungefär en månad och nu efter jul-helgen är det verkligen dags att ta tag igen. Under julen har jag inte varit så duktig som jag önskat med varken mathållning eller träning. Ej heller bloggen! Vilket måste bli ändring på... Så nu börjar jag sakta men säkert igen, morgonpromenader ska bli en del av vardagen igen! Så länge jag slipper febern så går det utmärkt! Nyttig mat igen samt träningspassen! Jag måste förstå att jag verkligen ska tänka långsiktigt nu och inte kortsiktigt! Det är mycket svårare än jag trodde tidigare.

Så nu är det nya tankebanor och daglig pepp, inte tappa greppet men samtidigt inte känna den där extrema stressen och oron över att om det inte skulle gå! Tänka att alla steg är ett steg på vägen, vare sig de är bakåt eller framåt! Jag lär mig varje dag! Som sagt, bara för att man haft en dålig dag betyder det inte att det är kört resten av dagarna!

Måste även ta bloggen på allvar igen, märker att det blir svårare och svårare när man inte skriver av sig lite varje dag och pratar om vad man gjort dåligt men framför allt bra! Måste börja berömma mig själv igen! Ser fram emot att lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0