Dag 4

Imorse var första dagen då jag faktiskt kände att det inte skulle bli så jättetrevlig att kliva upp ur den varma mysiga sängen, ner i skorna och in i jackan och ut i den iskalla blåsten! Kan vara för att det börjat blåsa som tusan de senaste dagarna! Men gjorde det ändå, så är riktigt nöjd! Hoppas blåsten lägger sig lite snart i alla fall! Annars blir det termobyxor och megajacka som gäller!

Idag har det varit en jätteskön och lugn dag, vilket jag tror behövdes! Inga större plikter, ska till och med sätta mig ned med ett fotbad och ta hand om fossingarna en stund! Samt göra en hårinpackning innan jag börjar packa och fixa inför morgondagens resa!! Kan knappt vänta! Ska bli så otroligt underbart att få komma utomlands ett tag, var länge sen sist! Får se hur det blir med mina blogginlägg om jag kan/hinner skriva! Men jag kommer i vilket fall som helst skriva och berätta vad vi hittat på! Och fota!

Dagens sug (0):
• Inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0