Dag 5

Idag är det dags!! Snart åker vi till Arlanda och sätter oss på ett flyg, vart vet jag inte! Men jag ser så sjukt mycket fram emot det! Hoppas man inte glömt något...

Blev ingen morgonpromenad imorse eftersom jag behövde tiden till att göra mig i ordning, det får duga med all gång det blir idag ändå!

Kommer bli en väldigt bra prövning detta med mathållningen under resan! Ska se till att jag får i mig rätt saker och i rätt mängd! Men samtidigt inte låta det påverka resan! Får se om morgonpromenerandet enbart blir till hotellfrukosten. Hur som helst så tänker jag ha en underbar resa! På måndag blir det samma duktiga jag igen! I och för sig är jag säkerligen duktig under hela resan ändå! Ska bli jätteroligt!!

Får se om jag hinner skriva något blogginlägg, om det funkar med mobil-appen eller inte utomlands! Är i alla fall tillbaka på söndag eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0