Dag 6 & 7

Jag har ju inte hunnit rapportera från min utlandsresa! Som blev Gdansk!!! Så himla vacker stad verkligen. Alla de gamla husen, så häftigt att se! Vi var framme vid hotellet på eftermiddagen och tog en liten promenad runt området, åt en jättefin och härlig middag på hotellets restaurang! 4-stjärnigt hotell!! Efter det fick jag en "Hot Oil Massage" på hotellets Spa-avdelning!! Kunde inte haft det bättre... På kvällen hittade Mathias en gigantisk shopping-galleria! Som vi shoppade på igår!! Efter en fin promenad runt i Gdansk blev det pusta lite och sen bar det av till gallerian för ännu en fantastisk middag samt shopping! Jag har köpt skor.... och en jättevacker klänning! Jag vet att man inte ska köpa målkläder osv, men detta får faktiskt bli ett undantag, för den klänningen var för fin att avstå! Kommer sitta så himla bra, vilket den faktiskt även redan gör! Imorse gick vi upp tidigt och åt hotellfrukost, tog oss till flygplatsen (vilket var något av det smidigaste jag varit med om) och anlände sedan till Arlanda 20 min tidigare än beräknat. Allt har gått helt perfekt! Allt har varit perfekt, kunde inte haft en bättre helg eller spenderat den med en bättre person!

När det gäller mathållning osv, så har det förstås inte gått enligt mina ramar! Jag har ätit potatis av alla dess slag, druckit vin och drinkar, efterrätter, bröd, allt som man kan tänka sig som är onyttigt. Och jag har absolut ingen som helst ångest för detta, det är en helg jag spenderat med min älskling för att bland annat fira vår års-dag! För första gången kan jag verkligen säga att jag inte har ångest för något jag ätit! Och det känns fantastiskt! Kunde inte vara mer nöjd och glad över upplevelsen med honom!

Men imorgon är det tillbaka till "kolgruvorna"! Då gäller mitt stenhårda arbete igen, och faktiskt, har jag lärt mig oerhört mycket på denna resa. Att vissa saker jag suktat efter nu och tidigare, inte alls är så aptitretande jag trodde de var! Nu har jag nästan tappat lusten på många av sakerna helt! Vilket kommer underlätta enormt! Självklart kommer jag äta dom nån gång igen, men inte på ett väldigt bra tag. Längtar efter mina morgonpromenader och nyttiga frukostar! Mår så bra av dom!

Jag är medveten om att denna helg kommer visa sig på vågen, om inte mer än +2kg! Men jag är fullständigt beredd på att ta vad som än kommer! Är bara glad att få fortsätta min sunda och nyttiga inställning, genom julen och över det nya året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0