Dag 9

Efter dagens morgonpromenad, träning och massage är man avslappnad och nöjd! Nu ska vi fira min lillebror som blir 19 idag. Är lite svårt med drink, god mat och efterrätt. Blir nog att smaka lite på allt, så är det bra så! Skönt dock att ha kommit tillbaka till min träning och mina morgonpromenader!

Imorgon blir en galen dag!! Tåg till Stockholm kl 7, Berghs frukostseminarium kl 8.30, arbetsintervju kl 11, konditionstest kl 14, hälsouppföljning kl 15, gruppträff kl 16.30 och sen tåget hem igen! Pust! Men det ska bli jättekul att gå på arbetsintervju och att göra min hälsouppföljning, få allt svart på vitt! Plus att jag har en tid bokad hos min nagel-tjej! Ska bli så underbart att få din fina igen! December månad är en månad med många belöningar känner jag nu, vilket får vara på det sättet! Tillbaka till "vardagen" i januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0