Vikt (Vecka 1 av 52)



7/12 - 2011

Startvikt: 108,9kg

Vikt idag: 96,2kg

Viktförändring denna vecka: +2kg

Viktförändring totalt: -12,7kg

 

Kvar till lägsta vikten (90,7kg): 5,5kg

 

Vikt vid start: 108,9kg

Målvikt: 70kg

Kvar till målvikt: 26,2kg

 

Högsta registrerade vikt: 117,7kg

Viktförändring sedan dess: -21,5kg

 

Denna första veckas viktminskning ser ju då inte så bra ut! Eftersom jag lagt på mig 2kg sen sist! MEN... jag är så sjukt nöjd med denna dag så den kan inte bli en dålig sådan! Jag är mer motiverad än någonsin och känner bara hoppet och inte hopplösheten. Jag tänkte publicera en sammanfattning om mina förändringar på 12 veckor (sedan jag började med pulver), och resultaten är riktigt bra! Jag är supernöjd!

 

Nästa stora milstolpe kommer att vara de närmsta 12 veckornas resultat, dvs -7kg som jag är övertygad att jag överträffar! Då har jag nämligen nått precis -20kg sen jag började på itrims viktminskningsprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0