Vikt (Vecka 2 av 52)



14/12 - 2011

Startvikt: 108,9kg

Vikt idag: 95,3kg

Viktförändring denna vecka: -0,9kg

Viktförändring totalt: -13,6kg

 

Kvar till lägsta vikten (90,7kg): 4,6kg

 

Vikt vid start: 108,9kg

Målvikt: 70kg

Kvar till målvikt: 25,3kg

 

Högsta registrerade vikt: 117,7kg

Viktförändring sedan dess: -22,4kg

 

Den andra veckan har det gått bättre, troligtvis för jag har skött mig och ätit rätt samt tränat! Det enda jobbiga är förkylningen som drar sig kvar. Försöker bara ignorera den! Men gick ingen morgonpromenad imorse tex, ibland känns det som det tär lite! Hoppas jag lyckas hålla i allt nu till nästa vecka så det blir ett bra minus även där! Jätteroligt att det går nedåt igen, tänker inte ens på mina senaste plus!


Nu är det ju såklart mycket med det nya jobbet, vilket är väldigt skönt att ha en mat-rutin att gå efter, enda är om man inte planerat exakt dagens middag, men skönt att det inte är någon jättestress med den. Allt flyter på så mycket snabbare nu när man inte längre är arbetslös, man har så mycket fritid annars. Bara få rutin på alla olika saker man ska klara av under dagen så är jag nöjd! Mår riktigt bra nu faktiskt, hjärnan är verkligen aktiv igen! Likaså kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0