Vikt (Vecka 4 av 52)



28/12 - 2011

Startvikt: 108,9kg

Vikt idag: 97,4kg

Viktförändring denna vecka: +1,4kg

Viktförändring totalt: -11,5kg

 

Kvar till lägsta vikten (90,7kg): 6,7kg

 

Vikt vid start: 108,9kg

Målvikt: 70kg

Kvar till målvikt: 27,4kg

 

Högsta registrerade vikt: 117,7kg

Viktförändring sedan dess: -20,3kg

 

 


Idag har det alltså gått fyra veckor! Jag har mest gått upp under denna period, vilket känns väldigt tungt. Det märks ju att jag tillfälligt tappat greppet. Men det gör inte att jag tänker ge upp! Jag vet vad jag gör fel och vad jag måste göra för att ändra på det! Det handlar bara om att bli helt frisk nu och känna orken i kroppen! Gick i alla fall morgonpromenaden idag! Vilket var lite tungt men ändå kändes riktigt bra.


Det blir lättare nu efter nyår då allt återgår till vardagen, men jag måste påpeka att det är lätt att vara kaxig i början när man börjar med detta. "Inga problem med julen" osv, men så blir man proppmätt ändå och tränar ingenting! Det är verkligen jättesvårt, även om jag inte ätit i närheten av lika mycket som förra året! Så jag antar att det är något jag ska berömma mig för!


Konstigt nog så känner jag mig fortfarande inte orolig över att jag inte ska lyckas, det är nog det som är skillnaden! Jag är uppspelt för jag vet att jag kommer lyckas och längtar efter slutresultatet! Som det ser ut just nu har jag 8,4kg kvar till min nästa milstolpe 89kg. Det har gått 3 veckor redan av mina närmsta 12 veckor och jag måste shape'a upp mig nu, 9 veckor kvar och 8,4kg! Jag är jättenöjd dock om jag lyckas med 0,5kg/vecka! Omstrukturering på grundlig nivå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0