Dag 141

Jag försöker få tid att sätta mig ned och skriva i bloggen igen, men det är väldigt svårt har jag upptäckt! Känner den tidigare "utbrändheten" som sätter sitt märke nu istället för under min mest hektiska period, därav har det blivit ett lugnare tempo. Jag försöker så gott jag kan fortfarande med träning och mat, det går förhållandevis väldigt bra! Var och sprang i måndags kl 21.30 ungefär! Och tränat idag! Bävar dock ändå inför vägningen imorgon... Känner mig konstigt nog lite rundare! Undrar om det beror på att jag misskött mig eller att det är dags för "den veckan" i månaden... Mycket mysko, resultatet ska bli intressant, hur det nu än ser ut. Håller alla tummar som finns och gör det jag kan under kvällen och morgondagen som är kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0