Vikt (Vecka 17 av 52)




4/4 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 88,2kg
Viktförändring denna vecka: +0,4kg
Viktförändring totalt: -20,7kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 18,2kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -29,5kg

Den senaste veckan har varit den mest hektiska i mitt liv, tror jag. Så känns det i alla fall! Träningspass har till och med uteblivit, vilket är ytterst sällsynt!!! Jag har nu lämnat in mina arbetsprover som jag slitit med sen i januari! Dags att plana ut under påskledigheten och komma tillbaka i mitt vanliga awesome lunk! (Inte för att jag inte varit awesome under förra veckan, men ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0