Vikt (Vecka 18 av 52)




11/4 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 88,1kg
Viktförändring denna vecka: -0,1kg
Viktförändring totalt: -20,8kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 18,1kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -29,6kg

Ujuj! Haft en härlig påsk hos mormor och varit ute och sprungit två gånger! Mathållningen var svårare att hålla i under påsken, men det har ändå gått åt rätt håll enligt denna veckas vikt. Att, även om det är extremt lite, gå ned under påskhelgen, måste jag påpeka är en enorm prestation från min sida! Känner mig trots den lilla viktminskningen otroligt stolt! Det har varit två tunga veckor då jag tror att stressen hunnit ikapp kroppen och kroppen känns ovanligt tung i alla moment! Jag försöker råda bot på detta och få duktigt med sömn. Märker att träningen verkligen är något av det viktigaste jag har för att kunna hålla humöret (och kroppen) uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0