Vikt (Vecka 20 av 52)




25/4 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 86kg
Viktförändring denna vecka: -1,5kg
Viktförändring totalt: -22,9kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 17,2kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -31,7kg

Det är helt otroligt!! Jag har nu, när jag är nere på denna vikt, gått ned 1,5 kg på en vecka!! Det funkar ju fortfarande! Känns så obeskrivligt skönt och fantastiskt när detta blir resultatet! Känner att jag verkligen varit duktig denna vecka och gjort allt precis enligt planen, därför det går så bra! Om man räknar med att jag var uppe på 120 kg som mest (vilket jag dock ej har kvitto på med vet) så har jag idag gått ned hela 34 kg, 34 kg!! Det är en sjuk siffra när man tänker efter, vilken vilja man har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0