Mått (Vecka 35 av 52)


8/8 - 2012
 
Mått idag:
Midja: 80 cm
Stuss: 109 cm
Lår: 65 cm
Arm:  36 cm
 
Förändring sedan förra veckan:
Midja: +1 cm
Stuss: 0 cm
Vänster lår: -1 cm
Vänster arm: +1 cm
 
Bakslaget fortsätter, men på ett lite konstigt sätt! Hur som helst är detta inget jag oroar mig för, jag vet varför detta är resultatet och förstår vad jag ska göra för att motverka det. Just nu jobbar jag nästan 13 timmar om dagen och har därför jättesvårt att få till mina springturer!! Vilket känns jättetrist! Fram tills söndag denna vecka så är det full rulle på alla sätt och vis. Måndag den 15:e så börjar jag på Berghs! Då börjar mitt nya liv igen, ska bli så skönt att få tillbaka allt! Även om det är grymt kul att vara här ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0