Mått (Vecka 36 av 52)


15/8 - 2012
 
Mått idag:
Midja: 79 cm
Stuss: 108 cm
Lår: 65 cm
Arm:  35 cm
 
Förändring sedan förra veckan:
Midja: -1 cm
Stuss: -1 cm
Vänster lår: 0 cm
Vänster arm: -1 cm
 
Nu verkar det som att det äntligen vänder! Man är lite orolig på något sätt, men hoppas på att det är åt rätt håll nu! Var och tränade nu i måndags för första gången och har bestämt mig för att väga mig på onsdag nästa vecka först! Så från och med onsdag 22/8 så är det vikt-publicering igen! Mitt mål var ju som sagt att komma ned till 80 kg efter sommaren. Jag bara hoppas jag når det! Hur som helst är det en gigantisk åstakommelse att inte ha gått upp 10 kg, det är läskigt men spännande att väga sig snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0