Vikt (Vecka 37 av 52)




22/8 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 85,1kg
Viktförändring sedan 4/7: +2,5kg
Viktförändring totalt: -23,8kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 16,3kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -32,6kg

Så var vi tillbaka till vägningen igen! Första vägningen efter sommaren! Mitt i en tokförkylning släpade jag mig till gymmet för vägning (ingen träning). Resultatet är eftersommaren +2,5 kg, vilket är OK med tanke på vad det tidigare kunnat vara! Mitt mål för sommaren är inte uppnått, men det kan vara så att dessa två veckor som gått sedan jag kommit hem, utan någon träning, har gjort sitt till! Så fort jag blir frisk så är det gymmet som gäller igen! Abstinens av att inte träna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0