Dag 67

Idag har jag gjort ett stort steg tycker jag! Det var avtackning på jobbet, och självklart bjuds det på tårta. Något jag var fruktansvärt sugen på idag. Så idag handlade det mer om ren och skär vilja än motivation i det laget. Jag åt inte en enda liten bit tårta! Tog en kopp kaffe istället! Känns jättebra nu när jag tänker tillbaka då jag inte alls är sugen på det nu. Så mycket onödiga kalorier, man känner sig nästan lite äcklig efteråt med så mycket grädde också. Glad att ja skippade det! Kunde njuta av en banan på eftermiddagen istället! Har även fått mitt nya kylskåp! Det vill säga, jag har frysfack!! Yes! Mer ekonomiskt, kan ha fisk i frysen och isbitar! Annat bra att frysa. Möjligtvis några av mina hemmabakade bröd för lyxiga tillfällen! Frusna hallon! Så bra det känns! Och imorgon ska jag hem till familjen... Ska också bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0