Dag 89

Idag har jag landat på svanskotan och har väldigt ont, skidåkningen tog slut för någon timme sedan så sitter nu hemma i stugan och ojjar mig! Snowboard är kul och utmanande, men svårt för en van skidåkare... Lärt mig svänga åt båda hållen, men har nästan ingen kraft kvar i benen eller armarna längre! Så nu fick skidveckan ett snabbt slut. Packning, fotbad och allmänt slappande sista dygnet innan vi åker hem imorgon! Veckan har varit fantastisk och så välbehövd. Älskar verkligen att vara här uppe! Längtar redan till nästa år!!

Det känns också som att jag gått ned något! Så håller alla tummar jag kan! Vägning på onsdag nästa vecka, då denna vecka uteblivit! Hoppas på bra siffror då jag ska ha nått 89 kg!! Kan inte annat än hoppas och göra så gott jag kan matmässigt! Imorgon och söndag blir ju ingen träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0