Vikt (Vecka 12 av 52)




28/2 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 92,1kg
Viktförändring denna vecka: +0,1kg
Viktförändring totalt: -16,8kg

Kvar till lägsta vikten (90,7kg): 1,4kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 22,1kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -25,6kg

Midjemått 12 veckor sedan: 111 cm
Midjemått idag: 91 cm


Nu är det äntligen överstökat!! Halvårsuppföljningen och vägningen är avklarad, som jag så bävat för. Jag har fått mycket beröm då jag minskat bland annat mitt midjemått från 111 cm till 91 cm! Som ni nog märkt har jag inte vägt mig förra veckan, detta pga att jag var på skidsemester och inte hade en korrekt våg! Så jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt reslutat att ha gått upp 0,1 kg! Det får jag faktiskt vara nöjd med då jag lagt på mig muskler! Idag har jag dock lyckats vrida knät på träningen, så har svårt att stödja på det. Ska träna imorgonbitti så får se hur det går då...

Vi har även satt ett nytt mål, det blir tight, men det ska gå! Målet om ytterligare 12 veckor är att ha gått ned till 80 kg! Alltså -12kg! Det kommer bli tufft, men behöver ha det tufft för att kunna göra så bra ifrån mig som möjligt! Nya vecko-förbättringar innefattar bland annat helgerna och mathållning/vardagsmotion. Alltså försöka hålla maten så bra som möjligt samt få till morgonpromenader på morgonen, eller på kvällen om jag hellre vill. Ser ändå fram emot nästa rond, trots att jag är trött! Energin kommer dock gå runt och komma tillbaka! Läggdags nu då jag ska upp kl 6 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0