Vikt (Vecka 8 av 52)




1/2 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 93,6kg
Viktförändring denna vecka: -0,4kg
Viktförändring totalt: -15,3kg

Kvar till lägsta vikten (90,7kg): 2,9kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 23,6kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -24,1kg

Denna vecka var viktminskningen mindre än hoppats, men det vet jag beror på helgen! Så eftersom jag vet varför känns det helt OK! Jag har ändå gått ned! Räcker med att jag går ner 1,1 kg/vecka för att nå mitt nästa mål! Det känns helt ok och fullständigt görbart! Har även varit på gruppträff med min nya grupp på itrim, var riktigt kul och alla verkar jättetrevliga! Ska bli kul att följas åt mot det nya nyttiga livet. Hinner inte med någon mer träning innan söndag, men det har blivit tre pass denna veckan i alla fall! (Mina veckor börjar på lördagar). Vi hade kakonsdag på jobbet idag, varpå jag har ätit två kakor, första gången på tre veckor. Det är ändå ett aktivt val jag gjort, vilket känns, trots allt, bra! Men nu längtar jag massor till skidsemestern! Ska bli fantastiskt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0