Dag 224

Idag är det min första dag med träning och mathållning inför sommaren! Det har varit spännande, och jag har lyckats hålla mig ifrån alla godsaker så som wienerbröd, godis, glass, läsk, godsaker i charken mm! Idag åt jag en mycket god "vårsallad med varmrökt lax och sparris" från itrims nya kokbok, sid 53! Den har jag hållit mig till under dagen, förutom bigaråer som blev mellanmålet!
 
Jag var även ute på en minst sagt svettig tur i skogen imorse innan jobbet. Det är inget annat än motiverande att springa allt man har, då man försöker fly från myggsvärmarna. (Vilket inte går speciellt bra, då dom j*vlarna är snabbare.) Men i och med detta så fick jag en fantastisk work-out och kände mig riktigt nöjd med min insats. Det börjar bra!! Det känns så skönt att pyssla med lite annat som omväxling! Mitt nästa problem blir att få ihop mina steg för dagen, som jag upptäckte idag inte är speciellt många...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0