Mått (Vecka 31 av 52)




11/7 - 2012
 
Mått idag:
Midja: 78 cm
Stuss: 108 cm
Lår: 64 cm
Arm:  35 cm
 
Förändring sedan förra veckan:
Midja: 0 cm
Stuss: 0 cm
Vänster lår: 0 cm
Vänster arm: 0 cm
 
Idag är första veckan med enbart mått och ingen våg! Det känns läskigt!! Men det ska nog gå bra, det gäller att ha lite mer go bara! Denna vecka så har ingen förändring skett, vilket känns bra!! Att jag står still är positivt! Och som jag har förstått det så är det midjemåttet man ska ha mest fokus på, då 1 cm = 1 kg. Jag vill ju helst se att måtten går nedåt, men när det är så små marginaler som 0,3 kg jag oftast går ned, så dröjer det kanske innan det syns här. Det blir en långsammare och mindre precis rapportering, men det är det bästa som finns att använda i nuläget! Dessutom är det spännande att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0