Mått (Vecka 32 av 52)




18/7 - 2012
 
Mått idag:
Midja: 78 cm
Stuss: 108 cm
Lår: 64 cm
Arm:  35 cm
 
Förändring sedan förra veckan:
Midja: 0 cm
Stuss: 0 cm
Vänster lår: 0 cm
Vänster arm: 0 cm
 
Då var andra veckan avklarad utan våg!! Efter helgens festligheter kan jag inte förvänta mig annat än att gå upp, vi har ätit riktigt fin mat, flera mål och vid konstiga tider. Jag har dock hållt i alla mina träningspass, så jag är grymt nöjd med det! Jag har ätit en glass och tre wienerbröd, samt en kokostopp som inte får finns med på min "lista". Men jag är trots allt väldigt nöjd! Måtten visar inte på någon större förändring!! Det är möjligt att det kan vara några millimeter över måtten ovan (ex. 78,3). Det är så svårt att mäta exakt på samma sätt som tidigare. Hur som helst så ser det ut att gå bra!!
 
Nu i kommande helg så är det lagom med festligheter och det ska inte vara några problem. Enligt min matdagbok har jag ätit ibland 900 kcal över det jag bör äta. Så jag försöker ta igen detta med extra många träningspass. Var ute igår och sprang och ska nu äta min frukost (rågmjölsgröt med hallon) och sedan ut och springa igen!
 
Jag har fortfarande inte satt mig med någon speciell matplan, men den finns nog i huvudet. Ska försöka anteckna den i bloggen och ha någon form av stabilitet i ätandet. Jag är dock verkligen på god väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0