Dag 189

Måndag morgon! Tvätten på gång, frukost-dags snart... plus en kopp te! Efter detta, träning! Och sedan jobb!

Haft min 9-månaders uppföljning förra veckan! Den visade på väldigt bra resultat när det gäller min viktminskning, de på itrim-centret är överlyckliga och peppar mig enormt mycket! Vi har satt ett nytt mål, att nå 80 kg (-5 kg) tills efter sommaren! Vilket känns riktigt bra, och något som faktiskt ändå är möjligt! Dessutom kan jag till och med brilljera med att gå ned mer än så om jag känner för det! Känner att min pepp är på topp trots denna tidiga måndag-morgon...

En annan bra sak från denna helg.. Saknar du gym-kort och har inte råd? Ge dig ut i trädgården för att plantera om jordgubbslandet, upptäck efter sådär 2 timmars slit att du egentligen brottats med rötter som kommer från ett träd... Bra träning! Plus att det är en riktigt bra sak att säga till sig själv när man väl (om man) syndar. "Jag tänker njuta av detta och inte känna skuld". Det gjorde direkt att jag håller mig till det jag valde och är otroligt nöjd, samt har gott samvete i kommande vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0