Dag 197

Mina uppdateringar sker mer sällan! Men det gör inte att resultatet blir sämre! Jag kämpar på här! Och kan idag glatt meddela alla att jag nu är antagen till Berghs!!!! Fick beskedet idag och känslorna som spritter runt i kroppen kommer att göra mig sömnlös inatt! Det är tur att jag ska gå och träna imorgon också för att få loss all energi! En mycket nöjd och glad Amanda skriver godnatt och ser fram emot vägningen och avslutningsmiddagen för gruppen på itrim imorgon! I övrigt är det ladda inför den 15:e augusti 2012, då kör vi!!!

Kommentarer
Postat av: Julia Itrim Sverige AB

Hej Amanda, och grattis till Berghs-platsen! Och stort grattis till din viktnedgång, grymt imponerande!



Jag skulle gärna vilja länka till din blogg från vår (Itrims) hemsida, får vi det? :)



Maila gärna mig och säg ja eller nej!



/Julia, Itrim Sverige AB

Svar: Hej och tack så hemskt mycket!Jag har först nu sett ditt inlägg i bloggen, tack vare de nya uppdateringarna i blogg-verktyget!

Tack så hemskt mycket, jag är verkligen stolt!

Självklart får ni göra det, det vore enbart kul! Då bloggen har en tendens att damma igen då jag är den enda som läser!
Amandaochviktresan

2012-06-14 @ 11:52:26
URL: http://www.itrim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0