Vikt (Vecka 29 av 52)




27/6 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 85,1kg
Viktförändring denna vecka: +1,3kg
Viktförändring totalt: -23,8kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 16,3kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -32,6kg

Och där slog förra veckans resultat tillbaka! Plus 1,3 kg var länge sedan jag skrev! Det känns tråkigt men inte tungt, inte oroligt, inte besviket! Det är nog trots allt bra att jag får känna på detta igen och känna igen hur det känns att gå upp i vikt. Jag har fått en konstig motivation på grund av veckans resultat, jag har städat och tvättat och plockat och gjort matlådor jag inte sett like till på länge! Nu är det banne mig full rulle till 6:e juli då min sista dag på jobbet är. Sen är det att lägga upp en plan inför sommaren med mathållning och träning utan gym på ön! Ska bli både skrämmande, kul och intressant!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej:) Går du fortfarande på Itrim? Eller vad använder du dig för diet nu eller har gjort?:)
Hur mycket tränar du?
Tacksam för svar.

Creed to u för viknedgången.
Kram!

Svar: Hej Emelie!Ja, jag går fortfarande på itrim! Går du också där? Är lite osäker på i vilket sammanhang vi träffats??
Jag går på itrim och tränar 3 ggr/veckan och försöker få in ett spring-pass i veckan också, då jag är ute och springer i intervaller.
Annars så äter jag enligt deras varierade måltidsplanering, oftast enbart en måltidsersättning till middag och "vanlig mat" de andra måltiderna. Mellanmålet på eftermiddagen brukar vara frukt!

Tack så mycket!
Kram!
Amandaochviktresan

2012-06-28 @ 13:25:44
Postat av: Emelie

Nej det gör jag inte, jag ramla in på din blogg när jag sökte via google, så öga jag igenom den och såg att du skrivit om itrim tidigare:) Kanske är en bra start där då? Själv har jag nu kört lite på naturdiet och gått ner 10kg hittills har nu 18kg kvar:)Och tycker din kropp ser väldigt bra ut för ha gått ner så mkt:) Längtar tills jag är framme vid målvikten. Men jätte kul för dig iaf:) Roligt att se människor som lyckas!

Svar: Jaha! Vad roligt! Kul att du hittade mig :)Det är riktigt bra jobbat. Fördelen med itrim är att man får det stöd och den kunskapen man behöver för att behålla vikten! Måltidsersättningar är den lätta biten! Så jag tycker absolut att du ska se efter om du har ett itrim-center där du bor och gå och prata lite med dom. Det finns olika sorters abonnemang man kan ha!
Ja, den hänger hyfsat med! Jag har tagit ganska lång tid på mig ändå, så det är nog därför. Men i underkläder så är det lite hängigt sådär.... dock är det sånt som kommer att dra ihop sig! Känner mig idag extremt nöjd med min kropp om man jämför med tidigare!
Precis, det är verkligen kul att se människor lyckas. Som jag förklarade i mitt allra första blogginlägg i november 2011 så kom den sista "pusselbiten", som jag beskriver det, när jag hittade en annan tjejs viktblogg och såg hennes fantastiska resultat! Gå in och kika där också, för det är så grymt imponerande!
Amandaochviktresan

2012-07-04 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0