Dag 100

Redan dag 100! Otroligt vad tiden går snabbt, snart är det till och med vår! Idag, dagen till ära, har jag fått mer energi och motivation! Även fast jag känner en förkylning komma krypande, trots detta så är humöret på topp och motivationen igång igen! Imorgon är det vägning och hoppas självklart på ett bra resultat, inget jag kan hoppas på, för jag har ingen aning. Håller tummarna och hoppas på det bästa. Nästa delmål är ju nu om 12 veckor, eller 11 snarare. Och att jag ska ha gått ned 12 kg till. Jag hoppas att jag kan uppnå detta, jag tror verkligen på mig själv och ska göra mitt allra bästa för att lyckas! Nu närmar det sig så många "gränser" att komma förbi så allt känns otroligt roligt, det ökända (för mig) 90,7 kg... Under detta och varje hekto är en seger och värt att firas, så våren 2012 kommer kännas fantastisk!

Jag har även funderat på att jag borde unna mig något, som sagt, och tittar just nu på en ny jacka som är mer åt höst-stuket än vår-stuket, dvs inte så otroligt tunn, samt ett par nya höga boots och ett par fantastiska svarta pumps som passar med mina supersnygga svarta sköna byxor jag hittade i garderoben i måndags. Det är så roligt när man dyker längst in i garderoben och hittar gamla kläder, som man aldrig någonsin trodde skulle sitta skönt eller bra. Så gör dom det! Magiskt (hårt arbete)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0