Dag 104

Min första löprunda!! Idag har jag varit på min första löprunda!! Jisses säger jag bara. Jag trodde aldrig någonsin för mitt liv att jag frivilligt skulle ge mig ut och springa. Men den punkten har jag tydligen kommit till! I alla fall att jag testar hur det känns! Jag sprang i små intervaller i 35 min inkl snabb gång! Det jag förundrades över var att jag verkligen inte hade några större problem med det! Benen orkade med allt huvudet satte sig för! Det enda som var jobbigt var hållet som kom av och till. Då tog jag det lite lugnare och väntade med att springa tills det gått över. Otroligt att det faktiskt går, jag Amanda, KAN springa! Detta är något jag aldrig trodde skulle fungera. Men det gör det!! Och jag njöt faktiskt till och med av det! När ska jag löpa igen nästa gång?? Det känns inte som att det är längre bort än en vecka! Troligtvis nästa lördag om jag befinner mig hemma hos mor och far, som jag gör nu!

Bra nybörjar-löp-tips:
Klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0