Dag 98

Min helg har varit så underbart slapp och lugn, dessvärre har ätandet inte gått att hålla i... Har ju satt nya mål nu att hålla handfast minus (dvs inga kolhydrater i form av pasta/potatis/bröd/ris osv) under helgerna i framtiden. För att häva de dåliga besluten. Snarare slog det fullständigt bakut, och dubbelt åt andra hållet. Fattar inte varför... Sushi med ris, chips, bullar och mackor.. Så är riktigt missnöjd med min insats denna helg, även träningen har uteblivit. Så resultatet på onsdag kan inte vara annat än dåligt. Måste rycka upp mig och ta nya tag. Antar att jag blivit lite trött på det frenetiskt nyttiga och behövde ett par dagar av att inte bry sig alls, för att kunna slappna av. Ska försöka sluta känna skuldkänslor och inte grotta ner mig i det, får inte låta sånt här ta död på motivationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0