Vikt (Vecka 13 av 52)




7/3 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 90,6kg
Viktförändring denna vecka: -1,5kg
Viktförändring totalt: -18,3kg

Kvar till lägsta vikten (90,7kg): Inget!!

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 20,6kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -27,1kg

Nu är det gjort!!! Äntligen tagit mig förbi den lägsta vikten jag varit på tidigare! Varenda hekto efter detta är en vinst då jag inte vägt såhär lite sedan tonåren!! Det är ett helt fantastiskt resultat, kunde inte vara mer nöjd med det! Jag har svårt att sätta fingret på exakt vad som gjort skillnaden. Men jag gick mycket mer i helgen och åt nog mindre i och med de nya satta målen. Underbart!! Det jag gör och tänker på visar verkligen resultat! Mitt BMI är snart under 30 vilket innebär att jag hamnar i kategorin för enbart övervikt! Då jag tidigare legat på svår fetma.

Dagen till ära har jag faktiskt även varit på H&M och handlat lite nya kläder!! Det är svårt att bestämma sig då allt sitter perfekt, vilken udda och konstig men fantastisk känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0