Vikt (Vecka 14 av 52)




14/3 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 90kg
Viktförändring denna vecka: -0,6kg
Viktförändring totalt: -18,9kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 20kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -27,7kg

Denna veckas vikt blev jag både supernöjd och lite besviken med! 50/50 verkligen! Shit, det visar precis 90 kg på vågen!!! Helt otroligt!! Som sagt är varje hekto en vinst från och med förut! Dock hade det varit grymt att få se 89,nånting!! Längtar tills nästa vecka, nu jävlar (rent ut sagt)! Blir hem till föräldrarna och pumpa arbetsprover seriöst, förutom springa lördag/träning söndag! Annars nöta arbetsprover! Har kommit bra långt på bara två dagar nu, så känns skönt att det är igång på riktigt!

Det är lite tråkigt att jag inte hinnar med så mycket på bloggen förutom dagsuppdateringar/viktuppdateringar. Tanken är ju att bloggen ska vara till för att bokföra/skriva in tips och tricks eller motiverande saker! Dels för att motivera mig själv och underlätta men även inspirera den som eventuellt läser. Jag ska verkligen försöka bättra mig. Införa tips på recept en gång i veckan kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0