Vikt (Vecka 15 av 52)




21/3 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 88,1kg
Viktförändring denna vecka: -1,9kg
Viktförändring totalt: -20,8kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 18,1kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -29,6kg

Jisses!!! Jag har nu passerat 90-gränsen!!! Detta har jag aldrig gjort sedan tonåren! Har nog aldig ens tittat på vågen och sett denna siffra någonsin! Mitt BMI har även gått ned från 36,8 till 29,8!! Det betyder att jag från och med nu är i kategorin för enbart övervikt! Kroppen klarar av en övervikt på 10 kg och så länge jag kommer lite längre ned än såhär så mår min kropp finfint! Det känns riktigt betryggande! Så dagen har blivit ett litet ensamt firande, smsande och en mysig promenad i hamnen i den milda kvällsluften! Jag har även fått stöd och peppningar från Gunilla, Johanna och Mia idag som var på plats när jag vägde mig. Detta är riktigt stort! Så stort att det är svårt att förstå nästan! Jag är så galet duktig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0