Dag 160

Under gårdagen har jag varit på en av de mest fantastiska smakupplevelserna i mitt liv! Nämligen hos mina "nr2" föräldrar! Underbart sällskap och god mat har varit på kartan då vi haft ett matlagnings-maraton kan man nästan kalla det! Olika smaker och olika viner till allt, en fantastiskt upplevelse! Något som trots allt inte är speciellt bra när man vill gå ned i vikt, förstås. MEN! Jag har banne mig varit värd detta, jag har njutit av varenda sekund och bara haft det så oförskämt bra! Något sådant här görs inte var dag, och därför tänker jag fullständigt utan skuldkänslor eller ångest ta mig detta minne för livet! Tack så enormt mycket ni som var med och för en helg som inte hade kunnat bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0