Dag 176

Pust! Dessa senaste två veckor har varit hektiska!! Men jag är nog äntligen i hamn med ett av mina stora sidoprojekt! Så nu ska det banne mig lugna ner sig lite. Jag har precis varit och tränat, något som kändes enormt tungt och svårt... Kan vara för att jag inte tränade på hela förra veckan, men ändå! Man märker verkligen hur kroppen mår utan sin träning, ingenting funkar! Hjärnan strejkar till och med! Så träningen är verkligen livsviktigt!
Imorgon bitti blir det träning igen och vägning.. Den fruktade vägningen.... Men jag har bestämt mig för att inte gräva ner mig i hur situationen varit de senaste två veckorna, utan bara köra, på det sättet som jag är bra på! Jag bryr mig inte om vad det står på vågen imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0