Vikt (Vecka 21 av 52)




2/5 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 86,6kg
Viktförändring denna vecka: +0,6kg
Viktförändring totalt: -22,3kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 17,8kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -31,1kg

Resultatet denna vecka är ungefär som väntat. Det har varit mycket stress och få tidpunkter att träna på! Det är jobbigt när vardagslivet inte är som man önskar riktigt, det gör det svårare att fortsätta kämpa! Men det måste ändå finnas steg bakåt, dom är trots allt ett steg på vägen. Jag tänker inte hänga läpp för detta utan ska faktiskt ut på min första spring-"dejt" med en tjej från mitt gym imorgon! Det ska bli riktigt trevligt och roligt! Försöker ladda upp energin och bortse från allergierna som tynger kroppen och köra gärnet imorgon! Det är nog en kombination med jobbet och oron över skolan, i samband med allergin som sätter sina spår. Usch och fy säger jag bara, ska göra allt jag kan för att förbättra situationen. Trots att jag inte kan göra så att tiden går fortare med beslutet från skolan, eller trolla bort allergier... men ändå! Jag ger aldrig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0