Vikt (Vecka 23 av 52)




6/5 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 85,9kg
Viktförändring denna vecka: -0,2kg
Viktförändring totalt: -23kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 17,1kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -31,8kg

Denna vecka har det inte gått mycket nedåt, vilket jag förstår! Men ändå nedåt! Till och med så att vågen nu visar 85 kg!! Vägde mig i onsdags som vanligt, men har inte hunnit lägga upp resultatet. Skönt att det funkar trots allt! Denna vecka har träningen varit nästan ibefintlig, dock har jag gått lite mer än jag trott. Så nästa veckas resultat kan se ur hur som helst! Ikväll blir det faktiskt inget annat än att bara ta det lugnt, och imorgon båten ut till lantstället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0