Vikt (Vecka 24 av 52)




23/5 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 85,9kg
Viktförändring denna vecka: 0,0kg
Viktförändring totalt: -23kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 17,1kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -31,8kg

Vilket resultat!!
Efter att inte ha tränat på en hel vecka så har jag ändå stått still! Otroligt verkligen! Ofattbart och overkligt! Jag är så grymt nöjd med denna siffra! Tog en liten vändning igår, röjde hela lägenheten och städade, fixade fakturor, diskade, lagade mat, skakade mattor, plockade... Och idag har jag precis varit och tränat! Det känns enormt bra! Det är nog snart dags att presentera lite måttresultat känner jag... Om 2 veckor så är jag halvvägs på mitt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0