Mitt i allt

Idag är en av dessa dagar då jag är mitt inne i precis allt.
På skolan har vi terminens stora uppgift med riktigt dygnet-runt jobb i 2 veckor,
en stor global kampanj för ett riktigt stort företag. Riktigt häftigt!
Den som vinner kommer troligtvis att lansera sin kampanj globalt...
Jag har samtidigt blivit erbjuden att vara med i en artikel i itrims kundtidning, samt vara på omslagsbilden!
Också riktigt riktigt häftigt! Samt att dom vill använda en bild jag själv tagit på mig själv. Kul!
Och inte nog med det...
Det är mycket troligt att jag även kommer att bli deras nya vägskälsmodell, vilket innebär reklamfilm på tv och annonsmaterial. Jisses! Det är så mycket på gång som händer nu så att jag behöver fokusera på rätt saker. Och se till att andas, inte stressa upp mig, utan se det som att jag ska njuta av resan!
Usch vad kul och bra jag har det! Och vad mycket trevlig folk jag träffar!
Har även tränat idag och lagat bra mat, en förutsättning för att orka med allt!! Vägning kommer.
 
Nu är det även bara 15 dagar kvar tills det gått 1 helt år (30/11 första vägningen) sen jag startade min utmaning i den här bloggen, på att gå ned till min målvikt. Enligt sist jag vägde mig så har jag 4,4 kg kvar till vikten 80 kg, som utanför bloggen egentligen blivit lite av min milstolpe för 2012. Jag och mina peppare på itrim har även diskuterat om jag kan komma ned under 80 kg. Det återstår att se!
 
Men mitt mål för 2012, är att nå mitt nästa mål: 80 kg!
Under jul-ledigheten kommer det att finnas tid för lite mer utmaningar och även engagemang i bloggandet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0