Vikt (Vecka 39 av 52)




5/9 - 2012
Startvikt: 108,9kg
Vikt idag: 83,7kg
Viktförändring sedan 4/7: -1,4kg
Viktförändring totalt: -25,2kg

Vikt vid start: 108,9kg
Målvikt: 70kg
Kvar till målvikt: 14,9kg

Högsta registrerade vikt: 117,7kg
Viktförändring sedan dess: -34kg

Denna vecka hann jag med vägningen! Jätteskönt att jag snart är tillbaka till samma punkt jag var på innan sommaren! -1,4 kg på en vecka känns fantastiskt! Jag har även inköpt nya träningsskor samt löparskor! Superbra, precis vad jag behöver! Något som jag verkligen unnat/belönat mig själv med! Jag hoppas på att komma tillbaka i mitt träningsmönster nu igen, känner mig äntligen frisk! Note to self; ta på dig halsduk när du går ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0